Salon Haarrijn

Dermalogica

Wanneer producten van Dermalogica in aanraking met de huid komen, gebeurt er iets bijzonders. Dermalogica is niet voor niets wereldwijd de eerste keus van professionele schoonheidsspecialisten en consumenten. Waarom? Omdat Dermalogica zich al 25 jaar met hart en ziel wijdt aan opleidingen, innovatie en professioneel advies. Met als doel: voor iedereen een gezonde mooie huid.
Dermalogica is meer dan een beauty of luxe merk, het richt zich voornamelijk op het verbeteren van de huidconditie en het gezond houden van de huid. Na 1 behandeling ervaart u het verschil en verbetert uw huidconditie zichtbaar. U krijgt uw eigen gezonde, mooie en frisse uitstraling en uw huidconditie herstelt zicht zichtbaar en voelbaar! In de cyclus van 28 dagen, waarin huidvernieuwing plaats vindt, zorgt Dermalogica voor een positieve ontwikkeling.

Heeft er ooit iemand écht goed naar je huid gekeken?
Face Mapping is een methode van huidanalyse, gebaseerd op de Chinese geneeskunde. De Chinese geneeskunde, let op vele kleine aspecten in het gezicht: rimpels, huidverkleuringen, zwellingen en onzuiverheden, de locaties van deze zijn erg belangrijk. Elk deel van het gezicht heeft te maken met een bepaald orgaan.. Zone voor zone wordt de huid geïnspecteerd en onderzocht op bijzonderheden, die in een persoonlijke Face Map worden genoteerd. Met Face Mapping kan de schoonheidsspecialiste een helder en objectief beeld geven van de conditie van de huid en mogelijk onderliggende oorzaken.

Dermalogica is niet schattig!
En ook niet mooi, luxueus of vertroetelend. Dermalogica is een no-nonsense merk dat zich volledig richt op een gezonde huid. De verpakkingen zijn niet ontworpen om bij je badkamer te passen. Dermalogica besteedt haar tijd aan het uitdenken van nieuwe, hightech, effectieve formules. Dermalogica kiest voor ingrediënten waarvan bewezen is dat ze werken. Dat bewijs wordt geleverd door de ruim 75.000 schoonheidsspecialisten over de hele wereld die er iedere dag effectief mee werken.